



Regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Pentecoste
Postanowienia ogólne
Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego Pentecoste. W szczególności warunki zawierania i rozwiązywania umów (składania zamówień) oraz tryb postępowania reklamacyjnego.
Właścicielem serwisu jest: Manufaktura Michał Kozioł z siedzibą w Lublińcu przy ul. Opolskiej 34, o numerze NIP: 575 179 22 86 dalej zwanym „Sprzedającym”.
Manufaktura Michał Kozioł
42-700 Lubliniec
ul. Opolska 34
NIP: 575 179 22 86
IDS: 241740428
kontakt@pentecoste.pl
tel: 696 777 225
Co znajdziesz w regulaminie?
- Określenie zakresu działalności,
- warunki zawierania i rozwiązywania umów oraz realizacji zamówień,
- tryb postępowania reklamacyjnego,
- wymagania techniczne niezbędne do złożenia zamówienia,
- informacje o Przetwarzaniu i Ochronie Danych Osobowych.
Nazewnictwo
Ilekroć w niniejszym Regulaminie jest mowa o:
- Sprzedającym – należy przez to rozumieć właściciela sklepu internetowego;
- Konsumencie – należy przez to rozumieć, użytkownika lub kupującego będącego osobą fizyczną dokonującą zakupu jakichkolwiek produktów lub usług za pośrednictwem serwisu w celu niezwiązanym bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową tej osoby.
- Serwisie – należy przez to rozumieć platformę sprzedażową, prowadzoną przez Sprzedającego.
Zakres działalności
Serwis umożliwia zakup oferowanych produktów, 24 godziny na dobę, w postaci t-shirtów, koszulek z nadrukiem, bluz, plakatów, naklejek itp. Szczegółowe ceny znajdują się przy danym produkcie, a informacja o kosztach wysyłki jest dostępna przy dokonywaniu procesu zamówienia.
Zawieranie i rozwiązywanie umów, proces realizacji zamówienia
- Warunkiem skorzystania z oferty sklepu jest uprzednie zapoznanie się z udostępnionym na stronie sklepu Regulaminem.
- W celu zakupu produktu dostępnego w serwisie, Użytkownik wybiera pozycje do koszyka. Wypełnia niezbędne informacje (rozmiar koszulki, dane osobowe, adres wysyłki, dane kontaktowe) i dokonuje opłaty za wybrany towar oraz jego przesyłkę.
- Zawarcie umowy następuje w momencie złożenia zamówienia przez Użytkownika. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu opłaty za wybrany towar i jego przesyłkę. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Shoper S.A.
- Użytkownik otrzymuje dowód transakcji- zobowiązany jest wskazać w formularzu dane, niezbędne do wystawienia tego dokumentu.
- Dostawa zakupionych produktów odbywa się poprzez wysłanie za pomocą wybranej opcji przewoźnika, na podany w formularzu zamówienia adres. Nie ma możliwości odbioru osobistego złożonego zamówienia.
- W przypadku zgłoszenia reklamacji, Sprzedający ponosi odpowiedzialność w ciągu 2 lat od wydania rzeczy będącej przedmiotem zakupu w przypadku niezgodności produktu z zawartą umową, zgodnie z § 2 niniejszego regulaminu.
- Konsument może zrezygnować z towaru kupionego w serwisie internetowym bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki.
- Odstąpienie od umowy może nastąpić:
– po wypełnieniu formularza odstąpienia od umowy, który zostanie wysłany przez kupującego na wskazany adres Sprzedającego lub
– wysyłkę oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą poczty elektronicznej Sprzedającego na adres: zwrot@pentecoste.pl Wyżej określony sposób wyrażenia oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy nie wyłącza złożenia takiego oświadczenia w inny sposób, o ile wyraża ono wolę konsumenta w sposób dostateczny. - Sprzedający, w przypadku wykonania przez konsumenta prawa do odstąpienia od umowy zwraca konsumentowi niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt przesyłki produktu do konsumenta z zastrzeżeniem ust. 12 niniejszego paragrafu.
- Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Konsument ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, przez co należy w szczególności rozumieć koszt odesłania towaru z powrotem do sprzedającego (zgodnie z zasadą wyrażoną w orzeczeniu ETS w sprawie C-511/08 oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami).
- Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedającego, sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Sprzedający niezwłocznie przekazuje konsumentowi potwierdzenie przyjęcia oświadczenia o odstąpieniu drogą elektroniczną – przy wykorzystaniu wskazanego przez konsumenta adresu poczty elektronicznej lub przy użyciu innego środka komunikowania się, jeżeli użycie poczty elektronicznej nie jest możliwe.
- Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, odstąpienie od umowy nie dotyczy towarów, których zwrot ze względów higienicznych jest niedopuszczalny oraz towarów nieprefabrykowanych, służących zaspokojeniu indywidualnych potrzeb Kupującego.
Postępowanie reklamacyjne
- W przypadku wad lub niezgodności towaru z umową, kupującemu przysługuje uprawnienie do reklamacji towaru poprzez zawiadomienie sprzedającego drogą poczty elektronicznej na adres e-mail: zwrot@pentecoste.pllub pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny Serwisu:
Manufaktura Michał Kozioł
42-700 Lubliniec
ul. Opolska 34 - Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące dane:
– imię i nazwisko
– adres do korespondencji (również adres e-mail oraz numer telefonu)
– przedmiot reklamacji
– przyczynę reklamacji
– podpis (w przypadku reklamacji składanej pocztą tradycyjną). - Reklamacje rozpatrywane będą przez Sprzedającego niezwłocznie.
- O rezultacie reklamacji Sprzedający poinformuje Użytkownika na adres e-mail, wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
- W razie uwzględnienia reklamacji, Sprzedający zobowiązuje się uzgodnić termin i tryb naprawy towaru lub wymiany towaru wolny od wad – a jeżeli nie jest to możliwe – obniżenia ceny.
- Jeżeli wada rzeczy sprzedanej jest istotna, konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.
- Użytkownik będący konsumentem ma również możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w sporach dotyczących zakupów internetowych, składając skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr
Wymagania techniczne niezbędne do złożenia zamówienia
- Serwis umożliwia zamówienie oferowanych towarów, korzystając z powszechnie dostępnego oprogramowania, w postaci przeglądarek internetowych, które akceptują pliki typu cookies.
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne lub ograniczenia techniczne, które występują w sprzęcie komputerowym lub oprogramowaniu używanym przez Użytkownika celem skorzystania z Serwisu, a które uniemożliwiają lub utrudniają Użytkownikowi korzystanie z Serwisu.
Przetwarzanie i ochrona danych osobowych
- Dane, które przetwarzane są w systemie to wyłącznie: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres korespondencyjny oraz – jeżeli dotyczy – nazwę i adres prowadzonej działalności gospodarczej, numer KRS i numer NIP.
- Administratorem danych osobowych jest:
Manufaktura Michał Kozioł
42-700 Lubliniec
ul. Opolska 34 - Przekazane dane będą przetwarzane tylko i wyłącznie w celu złożenia i wysyłki zamówienia, w związku z realizacją zawartej umowy sprzedaży. Podanie danych jest dobrowolne, ale ich brak uniemożliwia dokonywanie zakupów poprzez Serwis.
- Dane osobowe będą przechowywane do wygaśnięcia wszelkich roszczeń pomiędzy sklepem, a kupującym. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest wykonywanie zawartej umowy rzecz kupującego.
- Kupującemu przysługuje prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, a także prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
- Kupujący posiada prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Dane osobowe będą przekazywane tylko podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych, firmom świadczącym usługi kurierskie i pocztowe, pośrednikom płatności, biurom księgowo-rachunkowym.
Opinie w sklepie internetowym
- Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.
- Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii Sprzedawca ponawia wysyłkę zaproszenia.
- Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.
- Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym oraz wizytówce TrustMate.io.
- Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.
- Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.
- Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.
Postanowienia końcowe
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia udostępnienia w Serwisie i stanowi integralną część zawieranej z Użytkownikiem umowy. Aktualna wersja Regulaminu jest dostępna dla Użytkownika w zakładce Regulamin
https://pentecoste.pl/regulamin/ - Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmian niniejszego Regulaminu. O treści zmian niniejszego Regulaminu zarejestrowany Użytkownik zostanie powiadomiony w formie elektronicznej, na 30 dni przed wejściem w życie zmian. Zmiany regulaminu nie mogą pogarszać sytuacji prawnej konsumentów zawierających umowy na podstawie poprzedniej wersji regulaminu.
- Wszelkie zakupy, których realizacja rozpoczęła się przed wejściem w życie nowego Regulaminu, będą realizowane według zasad poprzedniej wersji Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ), ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204),ustawy o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), a także ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883).
- Konsument posiada możliwość z skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje można znaleźć u swojego lokalnego powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów lub pod następującymi adresami stron:
– http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/
– http://ezakupy.uokik.gov.pl/
– https://uokik.gov.pl/